Achtergrond, visie en werkwijze

Fazedia is Faziel. Fazedia is MKB. Fazedia is Allround Marketing.

De kracht van Fazedia is dat de verschillende rollen binnen een internetmarketingbureau zijn gefuseerd in 1 persoon.

De tussenlagen in de vorm van accountmanagers, receptionisten of projectleiders zijn weggenomen, waardoor je altijd direct bij de bron zit: jouw contactpersoon is ook direct de maker van jouw project.

Zonder deze tussenlagen is er geen sprake van ruis en zijn de verwachtingen & verantwoordelijkheid helder. Hierdoor kunnen projecten sneller en met minder complicaties worden afgehandeld.

Maar wie is die ene persoon dan?
Dat ben ik: Faziel.

Achtergrond, visie en werkwijze
about-img

Het klassieke verhaal

De student: google-experimenten op de zolderkamer

Het begint met het klassieke verhaal: de student op zijn zolderkamertje. Zie je hem voor je? Dat ben ik dus.

Op die betreffende zolderkamer begon het voor mij met experimenteren met marketingtools en -technieken.

Waarom? De stof op mijn opleiding dekte de lading niet voor mij, waardoor de zoektocht naar meer uitdaging begon. Via familie en vrienden kon ik websites bouwen en begonnen zodoende de experimenten met het Google-algoritme.

Kantoorleven

Hallo MKB!

Vers uit de studiebanken koos ik voor het kantoorleven bij een internationaal internetmarketingbureau.

Hier kwam ik erachter dat ik veel affiniteit had met het MKB. Door met talloze bedrijven uit deze diverse groep te werken, heb ik meer inzicht gekregen in verschillende soorten branches en de behoeften van deze MKB´ers.

Fazedia

Eigen pad

Op den duur koos ik mijn eigen pad, vanuit een behoefte zelf de regie te nemen en te werken zonder tussenlagen (van accountmanagers, binnendiensten en diverse uitvoerende personen). Mijn kracht is dan ook dat ik zowel de communicatie als de realisatie op me neem en hier goed in ben.

Kernkwaliteiten

Doorzettingsvermogen
Creatieve geest
Concept tot product
Onderscheidend
Grendsverleggend

Fazedia is MKB

Presteren naast de grote jongens
De focus ligt altijd op het MKB, de kleine man en vrouw. Ik heb in de afgelopen jaren veel met deze groep gewerkt en hier affiniteit mee gekregen. Waarom? Enerzijds omdat ik zelf natuurlijk ook een klein bedrijf ben, anderzijds omdat ik deze bedrijven een kans wil geven te presteren.

Om dit te kunnen realiseren, verdiep ik me in de klant en kom ik tot een gericht advies, waarvan ik als expert en uitvoerder goed kan inschatten wat voor mogelijkheden het geeft. Daarbij zijn mijn adviezen nooit eenzijdig: er is altijd iets te kiezen.

Er zijn daarom altijd meerdere opties, waar we flexibel mee om kunnen gaan. Uiteindelijk gaat het om een combinatie van mijn kunde en jouw mogelijkheden.

Fazedia is Allround Internetmarketing

Kansen in het algoritme
Met verscheidene behaalde Google-certificaten in de pocket, ligt het algoritme aan de basis van iedere werkdag. Door hier blijvend mee te werken, te experimenteren en over bij te leren, kan allround marketing in ruime vorm worden aangeboden.

Maar dan wel binnen de filosofie van Fazedia, namelijk:
op kwalitatief goede en betaalbare wijze, om gelijke kansen te creëren.

quote team

Veilig online volgens de AVG-normen

Na het behalen van mijn certificaat opleiding Functionaris Gegevensbescherming, bij het Nederlands Privacy Instituut. Kan ik jouw bedrijf deskundig en onafhankelijk ondersteunen op het gebied van online privacy. Zo kan ik bijvoorbeeld adviseren over de uitvoering en toepassingswijze van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming), en alle andere privacyregelingen.

Samenwerking met creative & tech

Fazedia werkt zonder tussenlagen, maar waar nodig worden de juiste creatives ingeschakeld om projecten bij te kunnen staan. Deze mensen ken ik door-en-door en zijn stuk-voor-stuk experts op hun eigen creatieve & technische vakgebied, zoals:

  • Copywriters
  • Foto- & Videografen
  • Developers

Jouw marketingroute uitgerold, van start tot eind

Fazedia werkt op maat & flexibel, maar de aanpak staat vast. In een aantal stappen komen we van kennismaking & advies tot product.

1. Wie ben je & wat zijn je doelen?

Ik leer je kennen en we bekijken of we een match zijn. Jij bent: MKB´er of  ZZP´er. Jij wil: Online (beter) gevonden worden, Nieuwe communicatiestrategie en/of -middelen,  Een professionele online uitstraling,  Inzicht in jouw aandachtspunten & kansen op het internet

Fazedia levert: directe communicatie, veelzijdige kennis, vakkundige oplossingen, moderne marketingvisie, betaalbare kwaliteit & een betrouwbare service

2. Waar sta je nu?

Voordat we kunnen bepalen waar we heen gaan en hoe, bekijken we de huidige situatie: waar sta je nu? Vanuit daar bepalen we de gewenste situatie.

3. Strategie bepalen

We maken een plan om tot jouw gewenste situatie te komen. Welke producten sluiten hierop aan en hoe gaan we deze vorm geven?

4. Productontwikkeling

Ik maak jouw idee en de besproken strategie tot ontwerp & finaal product.

5. Oplevering

Na oplevering is het aan jou: we schudden elkaar de hand na een prettige samenwerking, of gaan samen voor verdere groei en een duurzame relatie.